2012. 07. 06.

szülinaposok

A családban csak én születtem télen. Rajtam kívül mindenki jó időben, napsütésben, kerti partikon ünnepel:-)))
Most is volt két ünnepeltünk, tegnap Sopronból hazafelé (volt egy kis nyaralásunk, majd erről is írok) beugrottunk Budaörsre, egy kis családi dínom-dánomra;-)
Tesómék kislánya Piroska július 2-án volt 1 éves! Baromi gyorsan eltelt ez az egy év, most már ügyes nagylányként álldogál, és szerintem nem sok válassza el attól, hogy a két nagy után rohanjon:-)))
na így kell a csokitortát majszolni:-)
Török Apa (by Mici) július 4-én született, a 43 évével kicsit lekörözte kisPirost:-))) Az én ajándékom a mininyaralás volt Sopronba, ezt a sütés nélküli barackos túrótortát az anyukám készítette neki, baromi finom volt!!!
Apának volt segítsége a gyertyák elfújásában:-))
ISTEN ÉLTESSEN TITEKET!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése